سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دروغ نگفتم و دروغ نشنودم ، و گمراه نشدم و کسى را گمراه ننمودم . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :3
کل بازدید :69702
تعداد کل یاداشته ها : 97
103/1/10
9:6 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
سیاوش[276]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
###@جزین@### سیب سرخ سایت مهندسین پلیمر
Polymer Engineers of Iranian Universities
مهندسی مکانیک ( حرارت و سیالات)-محی الدین اله دادی گل باغ آشنایی هم نفس اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! ►▌ استان قدس ▌ ◄ نغمه ی عاشقی ****شهرستان بجنورد**** بی سر و سامان @@@نصرت@@@ معیار عدل .: شهر عشق :. بوی سیب فرق بین عشق و دوست داشتن Har Chi Delet Mikhad روستای چشام یادداشتهای فانوس رازهای موفقیت زندگی تنها هنر صدای سکوت عشق جزتو Manna محمد قدرتی اس ام اس جدید/ پـَـــ نَ پـَـ/ پیامک جدید مهاجر جیغ بنفش در ساعت 25 مردود گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت ندای حق منتظران شهادت اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان مانه وسملقان رویابین ایرانی یعنی عشق کلبه ی عشق  از همه جا از همه رنگ پارسال دوست امسال آشنا تجربه های مربی کوچک دلنوشته های یه عاشق! دلنوشته های شخصی مهندسی پیوند ارتباط داده ها DCL آموزش تست زدن کنکور پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان حفاظ فهادانــ mahoor دیدبان اینترنتی شهدا شرمنده ایم درجست وجوی حقیقت یه دختر تنها دهاتی قلب خـــــــــــــــــــــــــــاکی من وتو طلبه ایرانی خورشید خاموش حاج آقا مسئلةٌ sindrela آبی تر از آبی رویای زیبا ... محبت تا زمانی که زنده ام عشق تو مرا بس آروم آروم هر چی بخوای دوست کشتی کج باران خوش بگذره عاشق تنها.... تنهایی من خسته دلان مسأله شرعی موسیقی اصیل ایرانی پسرودخترسوسول فروش خوکچه هندی

     ای آفریدگار مهربان و با وفا وباصفایم!با همه وجودم که جملگی متعلق به حضرتت میباشد و من از مهر و محبتت،لایق آن ‏شده ام، ستایشت میکنم،هرچند بسیار جسارت میخواهد که در محضر بزرگی چون جناب شما،کوچکی چون من خود را ذره ‏ای به حساب آورد و لب به سخن بگشاید.پروردگار مهربانم آنچان در همه حال،خود را شرمنده از محبت بی منتهایت میبینم ‏که سر درگریبان دارم و خجلت در دل.‏

خدایا عاشقی نه ناپاک که نادان،در همه حال تورامیستاید،و نیک میداند درهمه زمانها و مکانها براو ناظر بوده ای و ‏هستی،میداند از عرشت بر این فرش هبوط کرده است و به سویت باز خواهد گشت،بر یگانگی و قدرت بی منتهایت هماره ‏گواهی داده است،حتی در حال گناه و طغیان وسرکشی،ای خالق زیباییها،حتی زشت خویی چون من،نشانه وگواهی است بر ‏قدرت بالا و والایت،خدایا شرمسارم که زشت خو و بدکردار و ناسپاس بودم بر درگاه کریمانه و سرشار از رحمتت؛خدای ‏کریم،تمام وجود بر خود میلرزد از شرم ناسپاسی در پشگاه چون تویی.بندگانت را در زمان بخشش دیده ام و حال و ‏گفتارشان،اما از سکوت تو کریم که کرم را در حق همه وام دارانت تمام و کمال ادا کرده ای،هرگز ندیدم!ای کریم پوزش ‏پذیر،نادان بودن چشم دیده وباطنم را کور کرد و چشم ظاهر فقط در دایره محدود و سیاه زیبا ی زمین محدود شده و ... خدایا ‏با همه آنچه متعلق به خود تو میباشد،اظهار شرم میکنم و تنها سرایه ام اشک پاکی است که از وجود زیبات به ارث برده ‏ام،خدایا ازدیده گانم سیل شرمساری روان شده است و ... ای کریم بر ما ببخش این همه نادانی و در مادندگی از درگاهت که ‏وسعتش تمام آسمانها و زمین است؛خدایا بر ما ببخش همه نافرمانیها و ناسپاسی هایمان را.. ‏

خدایا از شدت شرم ،عرق سرد بر پیشانی دارم واشک روان در چشمانی که متعلق به ت است،بغضی سنگین بر گلو ودردی ‏کهنه در سینه...ای رحمان و رحیم ،نمیدانم کجا و پرا با شیطان در غفلت و فراموشی هم آواز شدم و حمد وثنایت را بدست ‏فراموشی سپردم،نمی دانم چرا اینقدر درگیر روزمره و روزمرگی شده ام؟خدایابه لال و جبروتت سوگند که نیتم فراموشی ‏نبود،اما اینچنین شده است،حال به چشمانی اشکبار بر درگاه کریمانه ات به انتظار بخشش و لطف بیکران جناب والا مقامت ‏به چله نشسته ام،و بر کرم ومهربانیت امیددارم و امیدوارم... ای حضرت عشق سر در گریبانی به درگاهت امیدوار است....‏

ای دنیای پست کاش هرگز در وادیت،وارد نمیشدم،ای دنیای دون،به عمق چاه حقارت وذلت کشاندیم،بعد از آنکه دیده بینای ‏دل را باگرد و غبار خود کور کردی،به وادیت پای نهادم تا به عرش خدا نزدیک شوم،در کوچه هایت قدم زدم،تا به محبوب ‏قلبم نزدیک شوم،اما دریغ و درد که فقط فریب خوردم وتمام و کمال سراب بودی،سراب ... سرابی که هرگز در آن آبی برای ‏نوشاندن در گلوی این تشنه هدایت و نزدیکی به آن آفریدگار مهربان نبود... پای نهادن در سفر با تو این معنی را به من یاد ‏داد که،هر کجا یاد خدایم نباشد،سر سوزنی ارزش رفتن و ماندن ندارد و اگر رفتم و ماندم،دریغ ودرد که وقتم تلف شده است ‏،مگر اینکه یاد خدا رادر آن وادی بی خدا زنده کنم...اما در پستی و دون مایگیت ای دنیا شک ندارم ،فریفتی و فریب ‏خوردم،در تو غرق شدم وآن جهان والا را از یا د بردم، فریبم دادی و خدا رااز ذهنم پاک کردی و خدایم شدی!نفرین بر تو باد ‏که شرمنده ام کردی و بر خاک ذلت نشاندیم...‏

ادامه دارد

نویسنده:پورارمزد