سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از خرد تو را این باید که راه گمراهى‏ات را از راه رستگاریت ، نماید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :9
کل بازدید :69699
تعداد کل یاداشته ها : 97
103/1/9
1:30 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
سیاوش[276]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
###@جزین@### سیب سرخ سایت مهندسین پلیمر
Polymer Engineers of Iranian Universities
مهندسی مکانیک ( حرارت و سیالات)-محی الدین اله دادی گل باغ آشنایی هم نفس اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! ►▌ استان قدس ▌ ◄ نغمه ی عاشقی ****شهرستان بجنورد**** بی سر و سامان @@@نصرت@@@ معیار عدل .: شهر عشق :. بوی سیب فرق بین عشق و دوست داشتن Har Chi Delet Mikhad روستای چشام یادداشتهای فانوس رازهای موفقیت زندگی تنها هنر صدای سکوت عشق جزتو Manna محمد قدرتی اس ام اس جدید/ پـَـــ نَ پـَـ/ پیامک جدید مهاجر جیغ بنفش در ساعت 25 مردود گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت ندای حق منتظران شهادت اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان مانه وسملقان رویابین ایرانی یعنی عشق کلبه ی عشق  از همه جا از همه رنگ پارسال دوست امسال آشنا تجربه های مربی کوچک دلنوشته های یه عاشق! دلنوشته های شخصی مهندسی پیوند ارتباط داده ها DCL آموزش تست زدن کنکور پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان حفاظ فهادانــ mahoor دیدبان اینترنتی شهدا شرمنده ایم درجست وجوی حقیقت یه دختر تنها دهاتی قلب خـــــــــــــــــــــــــــاکی من وتو طلبه ایرانی خورشید خاموش حاج آقا مسئلةٌ sindrela آبی تر از آبی رویای زیبا ... محبت تا زمانی که زنده ام عشق تو مرا بس آروم آروم هر چی بخوای دوست کشتی کج باران خوش بگذره عاشق تنها.... تنهایی من خسته دلان مسأله شرعی موسیقی اصیل ایرانی پسرودخترسوسول فروش خوکچه هندی

   باز هم قلم! این وجود مقدس و پاک! این وجود سبز و بی آلایش!  باز هم یک قلب پر از درد! به تو ای قلم، متوسل شده ام و آرامش همه دردهایم را در راز و ناز و نیاز تو با معبود میبینم! گلوی پر از بغض و ضجه و زجرم را دیگر بار میفشار! بلکه آنرا بر این صفحات سپید، جاری ساز و آواز و آوای غریبانه ام را  بسرا و همه عالم وآدم را از نوای مستانه و پر از دردم و دردمندم  به وجد بیاور و با من همنوا کن! ای قلم تو را به منتهای همه احترام های عالم، حرمت می نهم! پس همینک دردهای قلبم را بنواز و نوازش بخش جان های عزیز و تشنه هدایت باش!

 

ای خدای بی همتایم  دیری است که از تو دور افتاده ام، شاید هم  دور مانده ام! مرا همنشین اشقیا و فراموش شدگان درگاهت ساخته ای و به وادی تاریک و سیاه دنیای دون وارد ساخته و به حال خود رهاکرده ای! فراموشم نموده ای و فراموش شده ام! بندگان صالح و ثابت قدمت را با اولیا و اوصیا محشور مینمایی  و بندگان ناسپاسی چون من را با نامردان و نامردمان تنها و بی کس،به حال خود وا نهاده ای! شرم دارم و شرمسارم که برایت بندگی نکرده و طغیانگری بوده ام ناسپاس! اما همینک  روسیاه و شرمسارم و از کرده خود نادم وپشیمان، لیک راه بازگشت ندارم از راهی که رفته و در آن راه گرفتار آمده ام، نه میتوانم به جلو بروم و نه میتوانم به عقب یا حتی عقب تر بازگردم تا نه اینکه  اشتباه نکنم، بلکه کمتر اشتباه نمایم!!! دوستان موافق جملگی به قول یکی از دوستان از دست شدند و رفتند و من مانده ام  و یک عمر افسوس و پشیمانی و ندامت از کرده ها و نکرده ها! ای خدای بزرگ، ای کریم خطا بخش و پوزش پذیر، ای یار قدیمی و موافق، ای که هرگاه تنها بوده ام،  بوده ای؛ ای عزیز تر از همه آمل و آرزو هایم بوقت نجات و تفکر و تعقل، ای که پناه همه بی پناهانی، ای خدایی که مهربانی و مهربانیت شهره آفاق و انفس، ملک و ملکوت، ای حضرت امیر بر همه جسم ها و جانها، ای پروردگارم، ای مهربان تر مادرم که اگر نبودی، از او مهربان تر به خود کسی را نمیافتم، ای که از پدرم بر آرامش و آسایش و همه چیزم، بیشتر نگرانی و سایه ات را بر سرم همچون پدر، احساس میکنم، ای آفریدگار همه موجودات، ای تنها خدای عالم! تو را میجویم و رهت  می پویم، مرا راه بنما و بر راه و مسیر درست راهنما باش و دستگیر! دیده ام را به هر سو نچرخان و با پند و نصیحت، اگر گوش شنوا نداشتم با تنبیه، بر صراط مستقیم، استوار بدار و برای خود نگاهبانیم کن! تو را به همه مقدساتی که خالقشان بوده ای سوگند، در این بازار هزار رنگی که برای آزمون بندگی بندگان گسترده ای تنهایم  مگذار و برای خودت حفظم کن!  

 

ادامه دارد 

نویسنده: پورارمزد


95/7/29::: 11:3 ع
نظر()
      ای مرگ ...